Vă puteți înscrie la curs prin telefon. Au mai rămas întrebări? Trimiteți o scrisoare la e-mailul nostru sau lăsați o solicitare pe site – vă vom suna înapoi și vă vom spune totul în detaliu!
Durata cursului:
Durata lectiei:
Numar de ore:
Format de antrenament:
*plata este posibila in doua rate
Durata cursului:
Durata lectiei:
Numar de ore:
Format de antrenament:
*plata este posibila in doua rate
Durata lectiei:
Format de antrenament:
*costul unei lecții
Mulți oameni visează să vorbească bine engleza. În special pentru aceasta, a fost dezvoltată o nouă tehnică – ESL, care înseamnă „engleza ca a doua limbă”.
Care este secretul acestei metode?
O caracteristică a metodologiei este învățarea limbilor naturale, netradiționale, cu accent pe abilități practice, mai degrabă decât pe teorie. Creatorii noii metode și-au asumat predarea unei limbi străine într-un mod jucăuș, cât mai simplu și ușor de înțeles – modul în care copiii mici încep să învețe limba lor maternă. Conform acestei metode, studiul limbajului conversational începe chiar de la prima lecție, fără a studia teoria și gramatica – acestea sunt studiate în acest proces pe fondul practicii englezei vorbite.
Această metodă vă permite nu numai să construiți rapid propoziții și să vorbiți fluent, dar cel mai important, vă învață să gândiți imediat în limba engleză. Astfel, procesul de comunicare este mult mai rapid și mai ușor.
Fiecare lecție contine o nouă construcție lingvistică. În fiecare lecție, profesorul invită elevii să învețe verbe noi sau alte părți ale vorbirii, să învețe să selecteze alte cuvinte cu sens potrivit, să alcătuiască fraze și propoziții, să antreneze gândirea, pronunția.
Scopul nostru este să trecem de la simplu la complex. La începutul lectiilor, este dificil să asimilăm o cantitate mare de informații, așa că începem de la cantitati mici. Treptat, creștem numărul de cuvinte învățate pe lecție, construcțiile și sarcinile devin mai dificile. Astfel, mergem cu elevii noștri de la subiect la subiect. După ce am însușit un nivel, trecem la următorul, cu care putem trece prin aceleași subiecte, dar cu sarcini și cunoștințe complet diferite.